Nieuwe website en logo voor OVL

Homepage OVL website

In het najaar van 2020 is de nieuwe website van onze ondernemersvereniging online gegaan. De presentatie van de OVL website zou aanvankelijk plaatsvinden tijdens de jaarvergadering van 18 maart 2020 . Het coronavirus gooide roet in het eten. Met enige vertraging is deze nieuwe informatiebron voor leden en belangstellenden nu beschikbaar. De site geeft naast actuele berichten over de vereniging en al haar activiteiten ook informatie die voor ondernemers interessant is. Tevens is deze site voor leden een platform om hun bedrijf, bedrijfsevents en belangrijke mijlpalen onder de aandacht te brengen.

Nieuw logo

Met de komst van de website is ook het logo van de OVL vernieuwd. Het ontwerp is gemaakt door Abby de Waal van Sign Solutions geeft het karakter van de vereniging op een speelse en eigentijdse wijze weer. Dit beeldmerk wordt toegepast in nieuwsbrieven, drukwerk en andere communicatiemiddelen van de OVL.

• Secr. Marjan de Weerd
    Schotwillemsweg 13