Workshop Businessplan op één A4-tje – 4 april

workshop business g87266444d 1920

Als vervolg op de OVL+ bijeenkomsten organiseert de werkgroep voor de leden die daarvoor belangstelling hebben, een interactieve avond over het bedrijfsplan. Op maandag 4 april kun je leren en je laten inspireren over hoe een gedetailleerd actieplan kunt maken. Remco Oranje van Sales Got Talent begeleidt en inspireert je tot het maken van een businessplan op één A4-tje.
  •  4 april 19.30 uur bij De Koerkamp
Voor iedere ondernemer is het goed zo af en toe zijn bedrijfsplan eens kritisch te bekijken. Met welke strategie ben je succesvol? Welke marketing ga je inzetten, welke acties ga je wel doen en welke vooral niet?  Wat is de perfecte leidraad is om zaken voor elkaar te krijgen? Op deze avond werken we aan een plan dat leidt van een kwalitatieve doelstelling tot een gedetailleerd actieplan. De avond is te kort om met een volledig plan naar huis te gaan. Echter je neemt wel de vaardigheden mee om het plan in eigen tijd volledig uit te werken.
Deze avond vraagt voorbereiding. Daarom is opgave vooraf noodzakelijk. Meld je aan vóór maandag 28 maart a.s. bij het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..  Wel belangstelling, maar nog geen lid, sluit je dan aan bij de Ondernemersvereniging Lettele.

• Secr. Marjan de Weerd
    Schotwillemsweg 13